افشاگری جدید فائزه هاشمی؛ بی حجابی محصول دولت پدرم بود

فائزه هاشمی در ادامه نامه نگاری‌های خاص از زندان اوین نوشته است که اصلاح‌طلبان جریانی دگم بوده که همواره ساز مخالف می‌زنند.

این مجرم امنیتی در ادامه نوشته است که بی‌حجابی و آشوب‌های پاییزی در سال گذشته محصول سیاست‌های دولت هاشمی در دهه هفتاد بوده است!

در بخشی از این نامه که از طریق یکی از نزدیکان او به دست رسانه‌های ضدانقلاب رسیده آمده است:

در دولت سازندگی، گشایش‌ها و دریچه‌هایی رقم خورد و راه را برای توسعه مطالبات و توجه به حقوق زنان در دولت اصلاحات به‌رغم فرصت‌سوزی‌ها، بی‌مرامی. ها و باندبازی‌ها هموار کرد، گرچه کافی نبود. زمان می‌گذشت و دولتی از پی دولتی دیگر و همچنان تداوم سختی راه. سخت از این رو که دگم‌اندیشان و اصلاح‌طلبان، ساز مخالف می‌زدند و حتی سخت‌تر که گاهی با برخی سیاست‌ها و تصمیمات به آنچه با خون دل بنا شده بود، سنگ پرتاب می‌کردند!

در این نامه فائزه هاشمی توضیح نداده است که سیاست‌های تعدیلی دولت سازندگی چگونه طبقات اجتماعی در ایران را جابه‌جا کرده و باعث همگیری فقر اجتماعی، فرهنگی، اختلاف طبقاتی و مصرف‌زدگی کشور در آن برهه خاص شد.

برخی تحلیل‌گران سیاسی اعتقاد دارند نامه نگاری‌های اخیر دختر هاشمی از زندان دارای پیامی خاص با محتوای انتخاباتی است، اصلاح‌طلب رادیکال در تلاش هستند تا با تصویرسازی خیالی از خود بر امواج اغتشاشات و نیروی آزاد شده از آن سوار شده و به سر منزل مقصود برسند، این جریان تندخو با گرفتن ژست آوانگارد سودای رهبری آشوب‌ها را دارد.

از نگاه این جریان سیاسی انتخابات یک فرصت طلایی برای ظهور و بروز است با این تفسیر که یا قدرت را دوباره به صورت سنگر به سنگر فتح کرده یا آنکه با ایجاد تلاطم جدید می‌توان از بستر احتضار ( بی‌تفاوتی جامعه نسبت به رادیکالیسم) دوباره بلند شد، در این مسیر پر حادثه نیروهای میدانی اغتشاشات سال ۱۴۰۱ نقش پیاده نظام را برای افرادی چون فائزه هاشمی، تاج‌زاده و حجاریان بازی خواهند کرد!

قابل توجه آنکه به دنبال از کار افتادن ارتش سایبری منافقین در کمپ اشرف ۳ اصلاح‌طلبان رادیکال تلاش دارند جای خالی نفاق را پر کرده و سخنگوی معنوی تروریست‌ها در داخل کشور باشند.