جهان اسلام باید رژیم صهیونیستی را در مجامع بین‌المللی پاسخگو کند

سید شمس‌الدین حسینی، نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با افکارنیوز درباره حملات رژیم صهیونیستی به مردم غزه و کشتار غیرنظامیان اظهار کرد: جنایاتی توسط رژیم صهیونیستی به مردم بی گناه فلسطین تحمیل می شود که یک جنایت ضدحقوق بشری و ظلمی است که جهان سلطه در واقع به مردم تحمیل می کند. مهم است که جلوی این رژیم غاصب گرفته شود، چون جنایات آنان نزدیک به یک قرن می شود.

وی با بیان اینکه سازمان‌های بین‌المللی هم نتوانستند جلوی این جنایت را بگیرند، بیان کرد: متاسفانه حملات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی طی سالیانی که این سرزمین را غصب کرده اند، مدام تکرار شده است. اما این روزها شدت و حدت آن کاملا به چشم تمام مردم دنیا آمد.

حسینی تاکید کرد که با این اوصاف آینده جهان اسلام به وحدت و انسجام کشور‌های مسلمان بستگی دارد و باید تلاش کرد که رژیم اشغالگر قدس پاسخگوی اعمالش باشد درغیر این صورت روز به روز وحشی‌تر و خونخوارتر می شود.

او اظهار داشت: غصب سرزمین مردم فلسطین فراموش نمی شود و هربار با یک جنایت بیش از پیش یادآوری می شود. جمهوری اسلامی و تمام کشورها و ملت های مسلمان همواره پشت ملت مظلوم فلسطین بوده ایم و نیروهای مقاومت به زودی پاسخ این تجاوز و جنایت اسرائیل کودک کش را می دهند.

سید شمس الدین حسینی: جهان اسلام باید رژیم صهیونیستی را در مجامع بین‌المللی پاسخگو کند

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس بیان کرد: نطفه اسرائیل از اساس غیرقانونی بوده است و آن ها هیچ حقی ندارند که بخواهند ادعایی هم داشته باشند. به همین واسطه همانطور که سال های زیادی است که به مقصود دلخواهشان نرسیده اند همچنان نیر نمی توانند به مقصود شومشان برسند.

حسینی گفت: اما اینکه چگونه می‌توانیم رژیم صهیونیستی را شکست دهیم به وحدت و انسجام بین کشورهای مسلمان مربوط است. این روزها لزوم وحدت بیش از پیش کشورهای ملسمان بیشتر حس می شود و زمان آن است که با اتحاد مابین، جنایتکاران را پاسخگو کنیم.