بسته اینترنت جبرانی به تمام  مردم هدیه داده می‌شود

 عیسی زارع پور وزیر ارتباطات ظهر امروز با حضور در مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری به مطالبات برخط شهروندان پاسخ داد.

وزیر ارتباطات در ابتدای این جلسه گفت:  این پاسخگویی را برای خود فرصت می‌دانیم که بی‌واسطه پاسخگوی نقطه نظرات مردم باشیم. حداقل روزی نیم ساعت وقت خود را صرف پاسخگویی مردم در فضای مجازی می کنم.

وی افزود: حضور در این جمع در راستای همین روحیه و اعتقاد و باور بنده است که باید پای صحبت و مشکلات مردم نشست.

یکی از هموطنان شهر آمل در این جلسه مشکلات خود در ارائه بسته های پستی و هزینه های بالای ارسال آن ها در موضوع برنج را بیان کرده و انتظار پیگیری را از وزیر ارتباطات داشت.

وزیر ارتباطات در پاسخ به این هموطن آملی، گفت: تمام مراحل هزینه ها را باید خود پست تامین کند، هزینه های که در حال حاضر پست می گیرد زیر قیمت تمام شده آن است.

وی افزود: معمولا محموله های بالا را به صرفه نیست از طریق پست ارسال کنید ولی  هیچ تعرفه ای در پست بیشتر از ۲۰ تا ۲۵ درصد افزایش نیافته است.

وزیر ارتباطات بعد از طرح این موضوع، با مدیرعامل پست تماس گرفت و دستور پیگیری این مسئله را صادر کرد.

یکی دیگر از هموطنان که کارمند شرکت پست است درخواست تعریف سختی کار برای کارمندان شرکت پست و ارتقای شغلی نامه رسان ها کرد.

وزیر ارتباطات در پاسخ به درخواست کارمند پست گفت: بنده این موضوع را سال گذشته پیگیری کردم که بنا به دلایلی با آن موافقت نشد.

بسته اینترنت جبرانی به تمام  مردم هدیه داده می‌شود

وی با اشاره به توزیع برابر امکانات و پاداش ها در مجموعه نهادهای زیر مجموعه وزارت ارتباطات،  افزود: سال گذشته از محل اعتبارات وزارتخانه کاری را پیگیری کردیم که همه کارمندان زیر مجموعه پاداش برابری دریافت کنند. بیش از ۵، ۶ بار در مراکز پستی برای حل مشکلات و معضلاتی مربوطه حضور یافتم و پیگیر حل آن ها بوده ام.

یکی دیگر از کارمندان دفاتر خدمات پستی درخواست افزایش تعرفه ها را از وزیر ارتباطات داشت.

زارع پور در پاسخ به این درخواست تاکید کرد که باید هم حواسمان به مردم و هم شما باشد و این افزایش نباید غیر منطقی صورت گیرد. باید با افزایش کارکرد و کیفیت این هزینه ها را جبران کنید.

یکی دیگر از هموطنان مشهدی از وزیر ارتباطات درخواست کرد وضعیت  تبدیل وضعیت ایثارگران را پیگیری کند.

وزیر ارتباطات پس از شنیدن موضوع این هموطن مشهدی قول پیگیری را از مسئولین مربوطه داد. 

هموطن دیگری از افزایش تعرفه های اینترنت انتقاد کرد و از وزیر ارتباطات درخواست کرد این موضوع را پیگیری کند.

زارع پور در ادامه گفت: ما حتما پیگیر افزایش کیفیت اینترنت هستیم ولی تعرفه های اینترنت از سال ۹۶ تغییر نکرده بود و ثابت مانده بود.

وی افزود: بخش خصوصی برای سرپا نگه داشتن شبکه خود و افزایش کیفیت اینترنت نیاز به منابع دارد، تعرفه ها نیز از سال ۹۶ ثابت مانده بود. گرچه ما در نهایت سمت مردم و طرفدار حقوق آن ا هستیم و پیگیر افزایش کیفیت خواهیم بود.  

وی افزود: ان شاالله به زودی سامانه ای راه اندازی می کنیم که وضعیت شبکه و کیفیت اینترنت را مداوم به مردم نشان خواهیم داد.

زارع پور در بخش دیگری تاکید کرد: بسته اینترنت جبرانی در روزهای آینده به تمام  مردم هدیه داده می‌شود.