ترویج فرهنگ دفاع مقدس وظیفه همه

سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ،درباره نقش نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی کشور در کنار نیرو‌های مسلح جهت ترویج فرهنگ دفاع مقدس، اظهار کرد: ترویج فرهنگ دفاع مقدس وظیفه تمام ارکان نظام و مردم است.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ ادامه داد: به دلیل نزدیکی شهدا و رزمندگان دفاع مقدس به نیرو‌های مسلح وظیفه اصلی به دوش ما‌ست و نیرو‌های مسلح در قبال آن، وظیفه ویژه‌ای دارند؛ اما این سبب نمی‌شود که سایر دستگاه‌های دولتی و نهاد‌های عمومی در موضوع ترویج فرهنگ دفاع مقدس وارد نشوند.

وی تصریح کرد: همه دستگاه‌ها و ارگان‌ها وظیفه دارند برای بزرگداشت یاد شهدا و ترویج افکار این بزرگ مردان اقدام و تلاش کنند. همه دستگاه‌های دولتی می‌دانند اگر با مدیریت جهادی اقدامی انجام گیرد، یاد و خاطر شهدا پاس داشته شود و مدیران با سبک و منش شهدا آشنا و به آن عمل کنند توفیقات بسیار خوبی حاصل می‌شود.

سردار یزدی خاطرنشان کرد: به همین دلیل بر تمامی دستگاه‌های دولتی واجب است تا در زمینه ترویج فرهنگ دفاع مقدس نقش خود را ایفا کنند که به لطف خدا تاکنون این کار را کرده‌اند؛ در کنار ارگان‌های دولتی مردم و به‌ویژه خانواده‌ها نیز وظیفه شناساندن شهدا، تفکر و سبک زندگی آنها به جوانان، نوجوانان و کودکان را دارند.