استخدام دختر نماینده در وزارت نفت مصداق پارتی بازی است/ عذرخواهی وکیل و وزیر از مردم

گروه سیاسی- حسن کامران نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار افکار نیوز با اشاره به استخدام دختر یک نماینده مجلس در وزارت نفت گفت: در حال حاضر تعداد زیادی از ایثارگران اعم از فرزندان شهید، جانباز و آزاده در کشور هستند که طبق قانون ایثارگران باید رسمی شوند اما هنوز برای آنها اقدامی نشده است.

وی افزود: در خود وزارتخانه افرادی را می شناسم که تحصیلات مقطع دکتری داشته و حتی نخبه هم هستند اما سالیان سال در آرزوی رسمی شدن هستند.

عضو کمیسیون شوراها و سیاست داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: چگونه دختر یک نماینده مجلس که اتفاقا این نماینده از طرف مجلس عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی است و گاه و بیگاه توجیهاتی دارد، در وزارت نفت استخدام می شود و بیژن زنگنه وزیر نفت دستور استخدام وی را صادر می کند.

کامران افزود: استخدام دختر نماینده مجلس، مصداق پارتی بازی و از مصادیق منکر است و نماینده مذکور باید از عضویت در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی استعفاء دهد.

نامه

وی افزود: سوال این است که اگر پدر این دختر، نماینده مجلس نبود، آیا وی در وزارت نفت استخدام می شد.

عضو کمیسیون شوراها و سیاست داخلی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اینجانب کار وکیل و وزیر در این استخدام را نکوهش می کنم و آقایان باید به خاطر این پارتی بازی از مردم عذرخواهی کنند و جا را به یک حق دار برسانند.

کامران گفت: توجیه این اقدام چه از سوی وزیر و چه از سوی نماینده مجلس، بدتر از گناه است و این توجیهات زمینه فساد را بیشتر می کند و بر بی اعتمادی مردم می افزاید.

به گفته وی، این اقدام از گناه کبیره است.

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی مردم مثل دیروز نیستند که دسترسی به اطلاعات نداشتنه باشند، افزود: آقایان بدانند با پنهان کاری نمی توانند کسی را خام کرد.

کامران گفت: فضا مجازی دست اینگونه افراد را به موقع رو می کند تا زیرآبی نروند چون زیر آب خفه می شوند. و این خفه ها با توجه به اینکه این رفتارها ادامه دارد، به پوست کلفتی تبدیل شده و به قدری رسیده که اقایان دیگر از رو نمی روند.

یکی از نمایندگان مجلس در سال گذشته در نامه ای به وزیر نفت خواستار انتقال فرزند خود از آموزش و پرورش به وزارت نفت شد.

زنگنه دستور انتقال دائم این آقازاده را داد.