پیام تسلیت سردار صفوی در پی درگذشت پدر حجت‌الاسلام عابدی

سردار سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با صدور پیامی درگذشت حاج عباسقلی عابدی، پدر حضرت حجت‌الاسلام احمد عابدی از اساتید حوزه و دانشگاه  را تسلیت گفت.

متن پیام صفوی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر احمد عابدی ( دامت عزه)

در ایام مصیبت اهل بیت علیهم السلام ،خبر درگذشت پدر گرامیتان مرحوم حاج عباسقلی عابدی  واصل و موجب تاثر و تالم خاطر گردید.

یقینا نقش عزیزانی همچون پدر گرامیتان و مجاهدت  های آن مرحوم  در جبهه‌های حق علیه باطل و مجروحیت شیمیایی ایشان و افتخار جانبازی در راه اعتلای پرچم اسلام عزیز  در کنار تربیت نسلی عالم، مجاهد  و انقلابی  بی بدیل و ستودنی است.

اینجانب سال‌ها مجاهدت و تلاش خستگی ناپذیر آن پدر فداکار را در راه قرآن و عترت پیامبر اعظم (ص) و تربیت فرزندانی مجاهد و انقلابی همچون جناب عالی  که در جبهه حوزه و دانشگاه مجاهدت‌های بسیاری در ترویج اسلام عزیز از  خود نشان داده‌اید را ارج نهاده و با قلبی آکنده از حزن و اندوه، از آستان اقدس ربوبی برای آن مرحوم علو درجات و هم نشینی با حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، صالحین و صدیقین و برای شما، خانواده محترم و سایر بازماندگان سوگوار، پاداش صابرین توأم با سلامت و سعادت مسئلت می‌نمایم.