به گزارش فارس از شیراز، تورج موید صبح امروز در بیست و ششمین گفتمان فرهنگی معاونان اداره کل ورزش و جوانان فارس اظهار داشت: روز نهم دی ماه مردم به صورت خودجوش بار دیگر وارد صحنههای انقلاب شده و در برابر توطئههای دشمنان از اهداف مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی حمایت کردند و حماسهای دیگر ساختند.
موید خاطرنشان کرد: مردم همیشه در صحنه انقلاب اسلامی بار دیگر در مقابله با ترفندهای استکبار که در قالب جنبش سبز و جریان انحرافی، قصد تخریب باورهای اعتقادی و دینی جامعه را داشت با حضور میلیونی خود، خواستار ریشه‌کنی فساد دشمنان این مرز و بوم شدند.
وی با اشاره به اینکه دشمن قسم خورده ایران اسلامی نتوانسته از مرزها وارد کشور شود اما از داخل قصد تضعیف و تخریب انقلاب اسلامی را در سر دارد، افزود: استکبار با راه‌اندازی جنگ نرم نوک پیکان حمله‌های خود را سمت خانواده‌ها قرار داده تا از این طریق به امیال خود دست یابد.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس اضافه کرد: خانواده‌ها باید با هوشیاری، حضور مستمر در صحنه‌ها داشته باشند و فریب حیله‌ها و ترفندهای ضد انقلاب را نخورند و همواره در خط ولایت فقیه حرکت کنند.
مسئول امور روحانیان، ائمه جمعه و نهاد رهبری در استان فارس نیز در این مراسم در مورد اهمیت روز نهم دی ماه گفت: بصیرت به معنای دوست و دشمن شناسی و آگاهی نسبت به مسائل و اتفاق‌های اطراف خود است.
حجت‌الاسلام عباس زارعی خاطرنشان کرد: حضور حداکثری مردم در نخستین انتخابات بعد از فتنه سال ۸۸ از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در این راستا مقام معظم رهبری به انتخاب فرد اصلح تاکید فراوان داشته‌اند.
وی بیان داشت: دشمن شناسی، داشتن بصیرت و آگاهی از جمله مواردی است که بارها مقام معظم رهبری در سخنان خود به آن تاکید داشتهاند، بنابراین باید برای تحقق فرامین معظمله از تمام توان و ظرفیتها استفاده شود.