به گزارش فارس، احمد توکلی بعد از ظهر امروز در جمع دانشجویان شیراز اظهار داشت: بیاعتمادی ناشی از فساد مالی اخیر قابل جبران نیست و دولت باید تمام تلاش خود را به کار گیرد تا حداقل بخشی از اعتماد مردم را بازگرداند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: باید بی‌اعتمادی ایجاد شده میان مردم احیا شود.
وی با اشاره به استیضاح وزیر اقتصاد، ضمن انتقاد از نمایندگانی که دوباره به وزیر اقتصاد اعتماد کرده بودند، بیان کرد: اگر چه به نتیجه رای استیضاح احترام می‌گذارم اما به اعتقاد من اعتماد دوباره به حسینی اشتباه بود.
وی با بیان اینکه عذرخواهی مشروط حسینی دردی را دوا نمی‌کند تصریح کرد: مگر آقای وزیر کفش کسی را لگد کرده که عذرخواهی می‌کند، بحثسر فساد مالی است و نمی‌شود که با یک عذرخواهی کوتاه آمد.
توکلی ادامه داد: حق نمایندگان مجلس است که هر طور دوست دارند اقدام کنند و هر گونه که می‌خواهند رای دهند من نیز نتیجه استیضاح را می‌پذیرم اما معتقدم مجلس نباید دوباره به آقای حسینی در قامت وزیر اعتماد می ‌کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از دانشجویان خواست برای رای خود ارزش قائل باشند و آن را ارزان از دست ندهند.
توکلی افزود: دانشجویان باید به رای خود حساس باشند و به کسانی اعتماد نکنند که سابقه درخشانی ندارند.
وی گفت: حواستان باشد چه کسانی بعد از ورود به مجلس ماشین و خانه‌اشان تغییر کرد و میهمانی‌هایشان نیز عوض شد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به نامزدهایی اطمینان کنید و رای دهید که پیگیری مطالبات مردمی را ملاک قرار دهند و به خواسته‌های مردم توجه داشته باشند.
وی در پایان گفت: هوشیار باشید حقوق نمایندگی آنقدر نیست که طبقه اجتماعی برخی تغییر کرده است.