سریال عروسکی «خارج از محدوده» در راه است

فرشید درخشان که در کارنامه کاری‌اش کارگردانى و تهیه‌کنندگى سریال‌هاى طنز عروسکى، انیمیشن، و برنامه سازی را دارد، درباره ساختار سریال عروسکی «خارج از محدوده» گفت: گروه سنى مخاطبین این برنامه، نوجوان به بالا است، که علاوه بر ساختار دراماتیک و همین‌طور استانداردهای سیتکام‌ها، درباره طرح‌واره‌هاى روانشناسى و نقش آن‌ها در زندگى، در قالبى سمبلیک و طنز، مخاطبین خود را با تله‌هاى شخصیتى آشنا می‌کند و گه‌گاه راه حل‌هاى رهایى از آن‌ها را آموزش می‌دهد. 
سازنده سریال «سین شو» و «ماجراهاى صبا»، درباره مجموعه «خارج از محدوده» اضافه کرد: این مجموعه به‌عنوان برنامه شاخص مصوب معاونت سیما در شبکه آموزش تولید می‌شود.
وى با اشاره به تجربیاتش در حوزه مدیریت خلاق کمپین‌هاى مختلف تبلیغاتى، ترکیب طنز موقعیت، طرح‌واره شناسى و تکنیک‌هاى مختلف اتاق فکر را مزیت رقابتى این سریال دانست و گفت: «خارج از محدوده» در مرحله نویسندگی است، هادی حوری و سمیه تاجیک نویسنده و بازنویس طرح‌هاى خروجى از اتاق فکر هستند و دکتر مهدی طباطبایى مشاور طرح‌واره شناسى کار و متن است.  

سریال عروسکی «خارج از محدوده» در راه است

عروسک‌ها و دکور این برنامه نیز در حال آماده سازی است. همچنین دکور این کار توسط امیر بنایى و عروسک‌ها توسط على اعتصامى‌فر و محمد اعلمى در حال ساخت هستند.
مدیر تولید و برنامه‌ریز کار لیلى مرادى و از بازیگران اصلی کار، می‌توان رامین ناصرنصیر را نام برد.
درخشان افزود: این برنامه در گروه آموزش های رسمی شبکه آموزش تولید می‌شود.