تازه ترین اخبار از از چهره های مشهور شینما و تلویزیون

امین حیایی به زودی با فیلم «قاتل و وحشی» به کارگردانی حمید نعمت‌ا... در سینماهای خارج از ایران دیده خواهد شد. این فیلم سال 98 ساخته شده و به دلیل حضور لیلا حاتمی با سر تراشیده در آن، مجوز نمایش در ایران را دریافت نکرد و مجوز اکران بین‌المللی آن صادر شد.

لیلا حاتمی

لیلا حاتمی با فیلم «نبودن» ساخته علی مصفا و محصول مشترک ایران و جمهوری چک، به سینمای آنلاین فیلیمو آمده است. این فیلم در پراگ فیلم‌برداری شده و لیلا حاتمی و علی مصفا بازیگران ایرانی آن هستند. حاتمی «تصور» را نیز به صورت آنلاین در حال نمایش دارد.

سعید آقاخانی در مقام کارگردان و بازیگر از امشب ساعت 22، با تکرار سریال کمدی «نون خ 1» به تلویزیون می‌آید. این مجموعه نوروز 98 پخش شد و مورد استقبال قرار گرفت. حمیدرضا آذرنگ، علی صادقی، سیروس میمنت و نعیمه نظام‌دوست، از بازیگران این فصل هستند.

حسام منظور از چهارشنبه این هفته به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، با فیلم «شماره 10» اثر حمید زرگرنژاد روی پرده سینما حضور خواهد داشت. این فیلم با بازی مجید صالحی، حسام منظور، سیامک صفری و بهرنگ علوی سال گذشته در چهلمین جشنواره فجر رونمایی شد.

زنده‌یاد شهرام عبدلی این روزها با یکی از آثار خاطره‌انگیز کارنامه‌اش، مجموعه «خط قرمز» به کارگردانی قاسم جعفری در شبکه آی‌فیلم حضور دارد. این سریال با بازی شهرام حقیقت‌دوست، پویا امینی، سروش گودرزی و مهسا کرامتی، اولین‌بار سال 1380 روی آنتن رفت.

المیرا شریفی‌مقدم از امروز با ادامه برنامه صبحگاهی «صبحانه ایرانی» به شبکه دو می‌آید. پخش این برنامه از 11 شهریور به دلیل مناسبت‌های دهه پایانی ماه صفر، متوقف شده بود. همزمان با آغاز ربیع‌الاول، پخش آن از سر گرفته می‌شود. «صبحانه ایرانی» ساعت 7 پخش می‌شود.

بهاره رهنما

بهاره رهنما به زودی برای اجرای نمایش «سه شب با مادوکس» به کارگردانی شیوا دیناروند به روی صحنه تئاتر می‌رود. مسعود کرامتی و سیدجواد یحیوی دیگر بازیگران این تئاتر هستند. «سه شب با مادوکس» نوشته ماتئی ویسنی‌یک، شهریور و مهرماه اجرا می‌شود.

اصغر نقی‌زاده به مناسبت هفته دفاع مقدس، برنامه «جنگ دوست‌داشتنی» به کارگردانی حسین همایون‌فر را از شبکه دو روی آنتن دارد. این برنامه گفت‌وگومحور که به زیبایی‌های جنگ، خاطرات شیرین و طنز رزمندگان دفاع مقدس می‌پردازد، ساعت 23 پخش می‌شود.