بازیگر نقش سنجرخان کیست؟

بیوگرافی فرشید گویلی : وی بازیگر محلی در شبکه کردستان است که در سریال سنجرخان نقش سنجرخان را بازی کرده‌است. در ادامه این مطلب بخش فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک در محموعه فیلم و سریال با بیوگرافی فرشید گویلی و جدیدترین عکس های او همراه باشید.

هرچندکارهای فرشید گویلی در شبکه استانی و روی صحنه تئاتر دیده شده‌است اما درخشش او در نقش سنجرخان و بازی بی نظیرش مقابل پیام دهکردی تسلط او بر بازیگری را به رخ کشیده‌است. فرشید گویلی بازیگر کورد تبار و کورد زبان در سریال سنجرخان نقش سنجرخان را ایفا کرده است برای آشنایی بیشتر با این بازیگر و دیدن تصاویر جذاب او ادامه این مطلب را از دست ندهید.

بیوگرافی فرشید گویلی

فرشید گویلی در سال 54 متولد شده‌است  فرشید گویلی سال‌ها در صحنه تئاتر، سینما و تلویزیون فعالیت داشته و تجربه‌های متنوعی در این زمینه‌ها به‌دست آورده است. او سالهای زیادی است در تئاتر فعالیت داردو این بازیگر متولد سنندج در فیلم‌های برایت انار دان کرده بودم و سریال زریان نقش آفرینی کرده‌است. بازی در نقش سنجرخان مهمترین بازی او در سریالی در شبکه سراسری است.

فرشید گریلی در دانشکده تئاتر دانشگاه سنندج نیز تدریس می‌کند و در رشته بازیگری هنرجو دارد. فرشید گویلی گفته‌است که پیش از بازی در سریال سنجرخان بسیار از شخصیت این قهرمان کرد شنیده بوده و زمانی که برای این نقش انتخاب شده تحقیقات زیادی درباره سنجرخان و دلاوری‌هایش کرده است.

وی گفته‌است : مستندهای زیادی درباره سنجرخان دیدم و درباره شخصیت او بسیار مطالعه کردم

بازیگر نقش سنجرخان کیست؟