۴۰ بازیگر با کودکی بالدار نمایشنامه می‌خوانند

به گزارشافکارنیوز،جعفری درباره اجرای نمایشنامه خوانی " من چه جوری ممکنه یه پرنده باشم " گفت: این نمایشنامه توسط تینوش نظم‌جو ترجمه شده و برای اولین بار است که در ایران خوانش می‌شود. " من چه جوری ممکنه یه پرنده باشم " داستان به دنیا آمدن پسری در ناکجاآباد است که به جای دست راست خود بال دارد و مردم ناکجاآباد قصد دارند به نفع خود از این پسر استفاده کنند. تصمیم گرفتیم برای یاری رساندن به هموطنان زلزله زده بوشهر روز شنبه ۴ خردادماه ساعت ۱۸ در تالار حافظ این اثر را خوانش کنیم.

این کارگردان تئاتر با اشاره به وجود ۴۰ نقش در نمایشنامه " من چه جوری ممکنه یه پرنده باشم " افزود: تا به حال حضور رویا نونهالی، سیامک صفری، نسیم ادبی، فرزین صابونی، لیلی رشیدی، رویا میرعلمی، خسرو شهراز، نازگل نادریان، علیرضا ناصحی، ناهید مسلمی، سامان دارابی، سارا الهیاری، فهیمه امن‌زاده، امیر جنابی، کهبد تاراج، بهرام سروری‌نژاد، طوفان مهردادیان، هومن خدادوست، رضا بهرامی، آیدا صادقی، مجید امیری، شیرین اسماعیلی، محسن حسن‌زاده، علیرضا مدنی، معصومه رحمانی، فریبا طالبی و مجید رحمتی در این نمایشنامه‌خوانی قطعی شده است.

وی نحوه فروش بلیت این نمایش را به صورت همت عالی ذکر کرد و گفت: علاقهمندان برای تهیه بلیت این نمایشنامه خوانی میتوانند از طریق سایت www.tiwall.com اقدام کنند.