هفته ای پرحاشیه برای سینمای هالیوود

سینمای هالیوود در هفته گذشته با اخبار و حاشیه‌های فراوانی روبرو بود که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به انتشار عکس خاویر باردم بازیگر فیلم جدید اصغر فرهادی در فیلمی ترسناک اشاره کرد.

حضور دنزل واشینگتون بازیگر مطرح و پرکار هالیوود در فیلمی با عنوان "رومن ایزرال" از دیگر اخبار مهم سینمای هالیوود در هفته گذشته بود.

سینمای هالیوود در هفته‌ای که گذشت/از حضور بازیگر فیلم فرهادی در اثری ترسناک تا بازیگر جدید جنگ ستارگان ۸

اضافه شدن "پائول بتانی" به فهرست بازیگران فیلم سینمایی "جنگ ستارگان 8" به کارگردانی "ران هاوارد" هم از جمله اخباری بود که توجه همه را خود جلب کرد.

فیلم سینمایی "خانه نائب السلطنه" به کارگردانی "گریندر چادها" 24 مارس 2018 در انگلستان اکران عمومی خواهد شد.

فیلم "خانه نایب السلطنه" به داستان زندگی آخرین حاکم بریتانیایی هند در سال ۱۹۴۷ و استقلال این کشور می پردازد. در این سال مستعمره بریتانیا به دو بخش هند و پاکستان تقسیم می شود. داستان از زندگی کارگردان فیلم متاثر است. اجداد وی هنگام استقلال هند از پاکستان کنونی به بریتانیا مهاجرت کردند.

خانه نائیب السلطنه

گریندر چادها کارگردان این فیلم در مصاحبه خود با یورونیوز گفت: هنگامیکه به شهر اجدادیم در پاکستان رفتم خانه ای را که پدر بزرگم ساخته بود پیدا کردم. مادربزرگم و پنج فرزندش در سال ۱۹۴۷ آنجا را شبانه ترک کردند. در این خانه اکنون پنج خانواده دیگری که از سوی دیگر مرز به آنجا آمده بودند زندگی می کنند.

همزمان با استقلال هند، شمار زیادی از هندوها و مسلمانان بدلیل اختلافات فرقه ای بدست یکدیگر قتل عام می شوند.

دنزل واشینگتون بازیگر صاحب سبک سینمای هالیوود این بار در نقش وکیل مدافعی سمج و جویای نام به ایفا نقش پرداخته است.

واشینگتون در نقش رومن ایزارل نقش وکیلی دون پایه را بازی می‌کند که به صورت تصادفی پرونده‌ای سنگین به وی پیشنهاد می‌شود. پرونده ای که از ابتدا برای باخت او طراحی شده ولی پیگیری این شخصیت همه چیز را تغییر می دهد.

دنزل واشینگتون

دان گیلوری نویسندگی و کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته و براون استودیو مسئولیت ساخت این پروژه را بر عهده گرفته است. این فیلم 3 نوامبر 2017 اکران بین‌المللی خود را در سینماهای امریکای شمالی آغاز خواهد کرد.

علاوه بر واشینگتون بازیگرانی همچون کالین فارل، کارمن اجوگو، شلی هنینگ، تونی پلانا، جیمز پاکستون و جوزف جونز در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

تازه‌ترین تصاویر از فیلم سینمایی "مادر" نوشته و ساخته "دارن آرنوفسکی" توسط گروه سازنده این اثر منتشر شد.

خاویر باردم بازیگر فیلم تازه اصغر فرهادی به نام "همه می‌دانند" در این فیلم به ایفای نقش پرداخته است.

خاویر باردم

فیلم سینمایی "مادر" به کارگردانی "دارن آرنوفسکی" پس از اتمام فیلمبرداری وارد مراحل پس از تولید شده و پاییز سال آینده اکران می شود.

دارن آرونوفسکی که پیش از با فیلم های مطرحی همچون "چشمه"، "قوی سیاه" و "نوح" خود را اثبات کرده است این بار با فیلمی خبرساز به هالیوود بازگشته است.

جنیفر لاورنس

 

جنیفر لارنس، خاویر باردم، دامنل گلیسون، میشل فایفر و اد هریس از جمله بازیگران اصلی هستند که در اثر جدید آرنوفسکی به ایفای نقش پرداخته اند.

5"پائول بتانی" بازیگر مطرح و پرکار هالیوود به فیلم سینمایی "جنگ ستارگان 8" به کارگردانی "ران هاوارد" پیوست.

بازیگر فیلم ذهن زیبا به جنگ ستارگان پیوست+عکس////////////////////شنبه

بتانی پیش از این فیلم‌های تاثیرگذاری همچون ذهن زیبا، مرد آهنی، مرشد و مراد، اونجر، افسانه، کاپیتان امریکا، کشیش، توریست و خون را در کارنامه دارد.

فیلم سینمایی جنگ ستارگان 8 با نام فرعی "آخرین جدای" 17 دسامبر 2017 اکران بین المللی خود را آغاز می نماید.

جدیدترین تصاویر از فیلم سینمایی "بهترین مربی سیرک" با بازی "هیو جکمن" ستاره فیلم‌های مشهور "مردان ایکس" منتشر شد.

فیلم سینمایی "بهترین مربی سیرک" به کارگردانی "مایکل گریسی" اکران بین‌امللی خود را از 25 دسامبر 2017 و از امریکای شمالی آغاز خواهد کرد.

هیو جکمن

فیلمنامه این اثر موزیکال و بیوگرافیک را بیلی کاندن، جنی بیکس و مایکل آرندت به نگارش درآورده و تولید آن را کمپانی چرنین برعهده دارد. این اثر توسط فاکس قرن 21 پخش خواهد شد.

علاوه بر هیو جکمن، میشل ویلیامز، زک افران، زندیا، پائول اسپارک و ربکا فرگوسن در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم نخستین اثر سینمای جکمن در سال 2017 محسوب می‌شود.

این فیلم داستان زندگی "پی‌تی بارنون" مجری مطرح امریکایی است که با حضور در یک سیرک و سفر به دور دنیا شهرت خاصی پیدا می‌کند.