رضاییان دوشنبه در تمرینات پرسپولیس شرکت می‌کند

 رامین رضاییان لژیونر فوتبال کشورمان با فسخ قرارداد با تیم الدحیل بار دیگر قرمزپوش شد.

رضاییان در جلسه امروز با الدحیل قطر توانست رضایت این باشگاه را برای فسخ قراردادش جلب کند و به سرخپوشان پایتخت بپیوندد.  

انتقال رضاییان در شرایطی است که یحیی گل محمدی در نشست خبری اعلام کرده بود که بعید می‌داند در ادامه بتوانند بازیکنی را جذب کنند.

رضاییان در اول شهریور ماه ۱۳۹۹ با قراردادی ۲ ساله به الدحیل پیوست و در سال ۱۴۰۰ با قراردادی قرضی راهی تیم السیلیه قطر شد و  در ۲۰ بازی توانست ۵ گل برای این تیم قطری گل بزند. در نهایت او از باشگاه السیلیه جدا شد و بعد از بازگشت به تیم الدحیل توانست رضایت این باشگاه را برای پیوستن به  تیم پرسپولیس جلب کند.  

قرارداد رضاییان تا پایان فصل است.

رامین با گذشت از مسائل مالی به پرسپولیس پیوست

امیر هوشنگ سعادتی مدیربرنامه‌های رامین رضاییان گفت: من ۱۶ روز گذشته در قطر حضور داشتم تا انتقال رضاییان به پرسپولیس صورت بگیرد. رضاییان با باشگاه الدحیل قطر قرارداد پیچیده‌ای داشت، اما به صورت قرضی به باشگاه السیلیه پیوست و رضایت ۲ باشگاه قطری در میان بود. مدیران باشگاه پرسپولیس در ۲ مقطع پیشنهاداتی به باشگاه قطری دادند، اما انتقال رضاییان به این تیم شدنی نبود. درود به شرف رامین که از مسائل مالی گذشت کرد. همچنین همکاری گل محمدی، پیروانی و درویش باعث شد که این اتفاق رخ بدهد.

رضاییان دوشنبه در تمرینات پرسپولیس شرکت می‌کند

رضاییان دوشنبه در تمرینات پرسپولیس شرکت می‌کند

مصطفی لشکری، مدیر روابط عمومی پرسپولیس گفت: رامین رضاییان ساعت ۲۰ شنبه توانست قرارداد خود را با الدحیل فسخ کند.

رامین یکشنبه به تهران می‌آید و از دوشنبه در تمرینات شرکت می‌کند.

رامین رضاییان در لیست خرید گل محمدی قرار داشت و به همین علت مدیران باشگاه پرسپولیس مذاکراتی با باشگاه الدحیل داشتند تا بتوانند رضایت نامه رضاییان را از این باشگاه قطری بگیرند، اما مدیران الدحیل حاضر نبودند که قرارداد این بازیکن را فسخ کنند. البته رضاییان بعد از چندین جلسه توانست قراردادش را با باشگاه الدحیل فسخ کند و چند ساعت مانده به پایان نقل و انتقالات به پرسپولیس بپیوندد.