استارت تیم ملی با قلعه نویی| حریف دلخواه تیم ملی ایران در کافا

تیم ملی فوتبال ایران در مرحله گروهی رقابت‌های کافا باید روز 23 خردادماه به مصاف افغانستان برود و سه روز بعد در تاریخ 26 خردادماه با قرقیزستان بازی کند.

بی‌شک این دو تیم رقیبانی هستند، که رویارویی با آنها نمی‌تواند عیار واقعی تیمی که امیر قلعه‌نویی ساخته را نشان بدهد و به همین دلیل هم بوده که مهدی طارمی و سرمربی تیم ملی هم‌آهنگ با یکدیگر به سطح مسابقات اعتراض نسبی داشته‌اند.

با این حال از ابتدا هم مشخص بود که دو تیم دیگر گروه اول که ازبکستان و عمان هستند، می‌توانند رقیبانی در خور برای قلعه‌نویی و شاگردانش باشند و حالا با نتیجه‌ای که در مصاف عمان و ازبکستان در تاشکند رقم خورده و شاگردان کاتانچ با نتیجه 3 بر صفر تیم برانکو را شکست دادند، ایران در صورت راهیابی به فینال با رقیبی بسیار قابل احترام در خانه‌اش روبرو خواهد شد.

استارت تیم ملی با قلعه نویی| حریف دلخواه تیم ملی ایران در کافا
گفتنی است تیم ملی در صورتی که در گروه خود اول شود، به فینال این مسابقات راه پیدا خواهد کرد و روز 30 خرداد در تاشکند ازبکستان باید به مصاف تیم اول گروه A این رقابت ها برود. تیم های ازبکستان، عمان، تاجیکستان و ترکمنستان در این گروه حضور دارند و با توجه به نتیجه رقم خورده میان شاگردان کاتانچ و برانکو، شانس تیم میزبان برای رویارویی با ایران بسیار زیاد شده است.

ضمن اینکه کاتانچ پیش‌تر به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال عراق با شکست ایران در دیدار رفت مقدماتی جام جهانی 2022، روزهای سختی را برای فوتبال ایران رقم زده است و بازیکنان تیم ملی باید با دقت زیادی به این مسابقه وارد شوند.