چمن بلند بود| روی یک غفلت باختیم

امیرحسین پیروانی پس از شکست یک بر صفر استقلال خوزستان مقابل استقلال تهران در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: به تیم فوتبال استقلال تبریک می‌گویم و از بازیکنان تیم خود تشکر می‌کنم که بازی باکیفیتی را از خود به نمایش گذاشتند. با وجود اینکه کیفیت بسیار بد زمین تاثیر مستقیم روی عملکرد هر دو تیم داشت، اما ما نمایش خوبی داشتیم. چمن زمین بسیار بلند بود و چاله‌های زیادی در زمین وجود داشت. تیم‌هایی که روی زمین بازی می‌کنند به توپ‌های بلند روی آوردند.

چمن بلند بود| روی یک غفلت باختیم

وی ادامه داد:  ما ارزیابی خوبی از استقلال در فاز حمله و دفاع داشتیم و بازی را خوب مدیریت کردیم. یک لحظه غفلت موجب شد تا گل را دریافت کنیم. موقعیت‌های خیلی خوبی را ایجاد کردیم که باید از آنها استفاده می‌کردیم، اما جوانی برخی از بازیکنان ما موجب شد که نتوانیم به گل برسیم. با توجه به اینکه تیم ما تغییرات زیادی داشته، نیاز به زمان داریم تا در آینده کیفیت بهتری از خود به نمایش بگذاریم.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درمورد عملکرد حسین حسینی، خاطرنشان کرد: ما باور داشتیم که به موفقیت و پیروزی می‌رسیم. فکر می‌کنم زور خوب خط دفاعی استقلال و حسینی بود. او دو توپ تک به تک را دفع کرد. بازی خوبی بود و اگر کیفیت زمین بهتر بود ما موفق‌تر بودیم. اگر ما نیاز به هماهنگی بیشتر داریم، کوبل داوری هم نیاز به هماهنگی بیشتر داشت. داور چهارم خطای تیم ما را دید و به داور بازی اعلام کرد، اما داور وسط توجهی به آن موضوع نکرد. همان اتفاق علیه تیم ما افتاد و من به داور کنار گفتم که خطا شده و او هم به داور اعلام کرد که داور وسط اعلام اوت کرد و گفت تفاوتی بین اوت و ضربه ایستگاهی نیست که من گفتم ما روی ضربه ایستگاهی گل خوردیم! به کادر داوری خسته نباشید می‌گویم، اما فکر می‌کنم اگر هماهنگ بودند اتفاقات آخر بازی که باعث اخراج سرمربی تیم ما شد هم اتفاق نمی‌افتاد. پورموسوی از محجوب‌ترین مربیان لیگ برتر است و اهل اعتراض و شلوغ‌کاری نیست، اما اتفاقاتی افتاد که وی را هم درگیر کرد.

پیروانی درمورد اعتراض استقلالی‌ها در صحنه برخورد توپ به دست مدافع تیمش، گفت: آن صحنه را به یاد ندارم. باید صحنه‌‌ها را ببینم. بیشتر تیم ما اعتراض دارد، چون توپی که به دست مدافع حریف خورد را داور ندید. بازیکنان و مربیان از بیرون بازی را می‌بینند و تشخیص‌هایی می‌دهند، اما تشخیص نهایی برعهده داور است و به نظر او احترام می‌گذاریم.

وی در پاسخ به این سوال که چه چیزی موجب اخراج پورموسوی شد، تصریح کرد: من در آن صحنه نزدیک نبودم و نمی‌دانم چه ادبیاتی بین داور و کادر ما حکمفرما بود. قطعاً موضوع خاصی وجود نداشت. برخی اتفاقات رخ داد که موجب اعتراض پورموسوی شد.

پورموسوی درمورد عدم حضور تماشاگران در بازی امروز، عنوان کرد: اگر هواداران حضور داشتند هیجانی که به بازی انتقال می‌دهند تاثیر مثبتی روی عملکرد بازیکنان جوان ما داشت. اتفاقی که در فوتبال ما بارها می افتد که هواداران حضور ندارند در فوتبال دنیا نادر است. مگر می‌شود یک بازی فوتبال بدون هوادار باشد؟ مثل غذای بدون نمک است؛ ممکن است خورده شود، اما لذت بخش نیست. امیدارم شرایطی فراهم شود تا هواداران بتوانند در ورزشگاه حاضر شوند. ضمن اینکه شرایط برای حضور مربیان در نشست خبری هم مساعد شود، چون اگر یک مربی کمی پا به سن گذاشته باشد در این مسیر دچار مشکل می‌شود. از سوی دیگر چمن ورزشگاه آزادی در روزهای آینده باید میزبان لیگ قهرمانان آسیا باشد. کیفیت زمین واقعاً قابل قبول نیست.

مربی تیم فوتبال استقلال درمورد هدفگذاری این تیم در فصل جاری، گفت: دو نگاه وجود دارد؛ یکی منطقی و دیگری احساسی. ما بعد از سال‌ها به لیگ برتر آمده‌ایم و بازیکنان جدید زیادی به تیم اضافه شده‌اند و طبیعی است که سال اول با شرایطی که داشتیم هدف‌مان حضور خوب در لیگ است.دنیال پیدا کردن ثبات هستیم تا در سال‌های آینده به یک مدعی تبدیل شویم.