ستاره کهکشانی ها در رئال به دنبال انتقام

فصل قبل رودریگو دو بازی ابتدایی لالیگا را از دست داد اما وقتی مهیای بازی شد، توانست در سه بازی برای رئال دو گل بزند و در بهترین فرم به دربی مادرید رسید. در هفته ششم او به متروپولیتانو رفت و در ترکیب ثابت رئال قرار گرفت تا یکی از بهترین بازی های عمرش را برابر اتلتیکو انجام دهد. 

رودریگو در برتری 1-2 رئال گل اول را روی پاس استثنایی شوامنی زد و نمایشی فوق العاده داشت. رودریگو فصل گذشته یک گل دیگر نیز به اتلتیکو زد که بسیار حیاتی بود. کار رئال در بازی یک چهارم نهایی کوپا دل ری برابر اتلتیکو گره خورده بود که رودریگو 10دقیقه به پایان روی حرکت انفرادی تماشایی خود گل تساوی را زد و بازی را به وقت اضافه برد تا رئال دو گل دیگر بزند و با برتری  3-1 به نیمه نهایی برود. رئال در نهایت نیز قهرمان کوپا دل ری شد.

رئال مادرید

فصل جاری ولی رودریگو در حالی به دربی رسیده که شرایط خوبی از لحاظ آمار گلزنی ندارد و پس از پنچ هفته از لالیگا تنها یک گل به بیلبائو در روز نخست زده است. او نتوانسته جای خالی وینیسیوس مصدوم را پر کند و بازیکنی است که با وجود بیشتری تلاش (26شوت) کمترین نتیجه را در لالیگا گرفته است. جور او را بلینگام کشیده و توانسته با گل هایش رئال مادرید را به پنج برد متوالی برساند.

رئال دیشب صدر را به بارسا واگذار کرد اما امشب در دربی شانس پس گرفتن این جایگاه را دارد. برای این مهم رودریگو می تواند نقشی تعیین کننده داشته باشد. او به حریف مورد علاقه خودش رسیده و امشب این شانس را دارد تا انتقام تمام بدشانسی های خود در هفته های اخیر رای کجا بگیرد. رودریگو بار دیگر قهرمان رئال در متروپولیتانو خواهد شد؟