حسینی: استقلال را خوب آنالیز کرده بودیم

مجتبی حسینی در نشست خبری پس از بازی استقلال و آلومینیوم اراک گفت: بازی بدی نبود، ما تیم حریف را خیلی خوب آنالیز کرده بودیم. راه‌های نفوذ آنها را به بهترین شکل بسته بودیم. نیم فضا و پشت هافبکی که آنها می‌خواستند، توپ‌ها را مهرداد محمدی برسانند، کاملا بستیم. بچه‌های ما بازی منظم، خوب و بابرنامه‌ای دادند. متاسفانه روی یک غفلت و روی یک کرنر، آن هم ما می دانستیم که تیم حریف ایستگاهی‌زن‌های خوبی دارد، گل بچگانه دریافت کردیم. در ادامه کار، روند مسابقه به شکلی بود که ما توانستیم خودمان را خوب جمع و جور کنیم. بازی پایاپای خوبی داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک ادامه داد: در دقایق پایانی نیز با اضافه کردن بازیکنان زیادی در خط جلو، فشار خوبی روی تیم خوب استقلال ایجاد کردیم. متاسفانه بازیکن ما یک موقعیتی که من اصلا نمی‌دانم چطور آن توپ گل نشد، را گل نکرد. خیلی سخت است برای من که چطور آن توپ گل نشد. قانون فوتبال است که اگر گل بد دریافت کنید و چنین موقعیتی را به گل بدل نکنید، تنبیه می‌شوید. 

حسینی گفت: با این حال فکر می‌کنم شکل بازی ما مقابل استقلال، آن هم در ورزشگاه آزادی، خیلی خوب و بابرنامه‌ای بود ولی متاسفانه حداقل امتیازی که مستحقش بودیم را نیز بدست نیاوردیم. من به استقلال علی رغم شایستگی بچه‌های خودمان تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم در پاسخ به اینکه آیا استقلال در قواره قهرمانی است یا خیر، اظهار داشت: من نمی‌توانم در خصوص تیم حریف صحبت کنم. اگر خواستید بیایید با هم بازی استقلال را آنالیز کنیم ولی در جمع نمی‌توانم و اجازه هم ندارم در خصوص تیم حریف صحبت کنم. با این حال استقلال و پرسپولیس تیم‌هایی هستند که مدعیان قهرمانی هستند و قطب‌های فوتبال ایران شناخته می‌شوند. هر 2 تیم شانس صدرنشینی را دارند.

حسینی در خصوص اعتراضش به صحنه سهرابیان گفت: به ما دستور اکید دادند که در خصوص داوری صحبت نکنیم. جریمه‌های مالی شدیدی می‌کنند. داور مسابقه، داوری زحمت‌کش و خیلی خوبی است اما چون بازیکن حریف بلند شد و اسپک زد من تعجب کردم که چرا اخطار نداد. در فوتبال بازی با پا است و اگر توپ ناخودآگاه به دست بخورد، شرایط متفاوتی دارد ولی اگر بلند شوید و اسپک بزنید، فکر می‌کنم جریمه آن اخطار است. با این حال داور تصمیم گرفت و ما نیز نمی‌توانیم صحبتی کنیم. داور هم داور خوبی است و به او خسته نباشید می‌گویم.

حسینی: استقلال را خوب آنالیز کرده بودیم

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم در پاسخ به اینکه قبل از مسابقه به نظر می‌رسید که با بازیکنان باتجربه شروع کنید ولی آنها روی نیمکت بودند، گفت: دلیل خاصی نداشت و تیم ما با همین ترکیب، بازی قبلی را پیروز شده بود. تیم ما یکدل و یکدست است و همه بچه‌ها شانس بازی دارند و هر کسی شرایط بهتری داشته باشد، بازی می‌کند. 

حسینی در خصوص محمد خلیفه و اینکه چقدر روی گل استقلال تاثیرگذار بود، اظهار داشت: من گفتم که استقلال روی ضربات ایستگاهی نقطه قوت دارد. این تیم مقابل ملوان، هوادار و یک بازی دیگر از روی ضربات ایستگاهی گل زد. دنبال مقصر نیستیم و 2 دروازه‌بان ما شایسته هستند و ما فراخور تمرینات از یکی از آنها استفاده می‌کنیم.