آخرین خبر از نقل و انتقالات استقلال| نورافکن به استقلال بر می گردد؟

تیم فوتبال سپاهان برای تقویت تیم خود در نظر دارد سعید آقایی، مدافع تراکتور و سابق سرخپوشان را جذب کند. آقایی که در ابتدای فصل راهی تراکتور شد به دلیل عملکرد ضعیف در لیست خمس جایی نداشت و حالا سپاهان در نظر دارد این بازیکن را در نیم فصل جذب کند.

در سوی دیگر میلاد زکی‌پور که این فصل در ترکیب طلایی‌پوشان عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته و در ترکیب مورایس جا افتاده، شرایط نورافکن برای قرارگرفتن در پست تخصصی خود را سخت کرده است.

حالا سپاهان با جذب آقایی ترافیک بازیکنان این پست را هم زیاد خواهد کرد و به احتمال فراوان امید دیگر در این پست جایی در ترکیب مورایس نخواهد داشت، مگر اینکه مورایس از نورافکن در پست هافبک استفاده کند که سپاهانی‌ها در این پست هم با ترافیکی از بازیکنان مطرح مواجه هستند.

آخرین خبر از نقل و انتقالات استقلال| نورافکن به استقلال بر می گردد؟

با این تصمیم سپاهان برای جذب آقایی و همچنین فالو کردن پیج باشگاه استقلال توسط نورافکن به نظر می‌رسد که امید در رادار آبی پوشان قرار گرفته است.

آبی پوشان پایتخت نیز در این فصل در پست دفاع چپ از ابوالفضل جلالی بهره می‌برند که در نظر دارند با جذب یک مدافع شش‌دانگ بتوانند در کورس قهرمانی با رقبای خود رقابت کنند.

فالو کردن پیج باشگاه استقلال توسط نورافکن گمانه‌زنی‌ها را برای حضور مجددش در استقلال بیشتر کرده است. امید که علاقه زیادی برای بازگشت به استقلال دارد، باید منتظر ماند که آیا سپاهان این بازیکن را به رقیب مستقیم خود برای کسب عنوان قهرمانی واگذار خواهد کرد یا خیر.