نتایج لیگ قهرمانان آسیا به نفع پرسپولیس| پرسپولیس در یک قدمی صعود

در دقیقه نودِ بازی‌های امروز لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس حذف می‌شد اما در وقت‌های تلف شده همه چیز به سود پرسپولیس تغییر کرد! 

 بازی‌های روز آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در گروه‌های B و D دقایقی پیش برگزار شد و نتایج به شکلی رقم خورد که شانس پرسپولیس را برای صعود از گروهش بیشتر کرد.

در بازی‌هایی که نتایجش برای پرسپولیس اهمیت داشت الفیصلی اردن میزبان الشارجه امارات بود و السد میزبان نسف قارشی ازبکستان. در جدول این گروه نسف قارشی با 10 امتیاز اول بود. الشارجه با 8، السد با 7 و الفیصلی با 3 امتیاز دوم تا چهارم بودند.

فوری| شوک بزرگ و تلخ به پرسپولیس

الشارجه بزرگ‌ترین تهدید برای پرسپولیس بود و پیروز نشدن الشارجه مقابل الفیصلی بهترین خبر برای پرسپولیس بود. اما بازی که به دقیقه 34 رسید الشارجه موفق شد دروازه میزباش را باز کند! 

بازی تا دقیقه 90 با همین نتیجه پیش می‌رفت که در این دقیقه الفیصلی به گل تساوی رسید. در دقیقه هفتم وقت‌های تلف شده هم الفیصلی گل دوم را زد. برای پرسپولیس بهتر از این نمی‌شد! تیم اردنی در نهایت هم بازی را برد.

در بازی همزمان السد خیلی زود در دقیقه 5 گل اول را به میهمانش یعنی نسف قارشی زد. این نتیجه هم به نفع پرسپولیس بود اما نسف موفق شد در دقیقه 83 به گل تساوی برسد. نسف در دقیقه 90 گل دوم را هم زد اما در چهارمین دقیقه وقت‌‌های تلف شده گل تساوی السد هم زده شد. این بازی هم با تساوی دو بر دو تمام شد.

این نتایج به نفع پرسپولیس تمام شد و این در حالی بود که نتیجه بازی‌ها در دقیقه 90 کاملا به ضرر پرسپولیس بود. با آن نتایج پرسپولیس باید حداقل 4 گل به الدحیل می‌زد تا بتواند با تفاضل گل بهتر نسبت به الشارجه یا السد صعود کند.

اما در دقایق تلف شده نتایج هر دو بازی عوض شد و ورق برای پرسپولیس برگشت. حالا پرسپولیس فارغ از نتیجه‌ای که سپاهان در بازی با الاتحاد می‌گیرد با پیروزی یک بر صفر مقابل الدحیل هم صعود می‌کند. حتی در شرایطی با تساوی هم پرسپولیس شانس صعود دارد. به این ترتیب پرسپولیس حسابی مدیون دقایق تلف‌‌شده بازی‌های امشب است!