ترمز استقلال کشیده شد/ استقلال 1 - گل هر 1

تیم‌های گل گهر سیرجان و استقلال تهران در هفته چهاردهم لیگ برتر و در ورزشگاه شهید سلیمانی به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

استقلال با این تساوی 29 امتیازی شد تا در صدرجدول سایه سپاهان را پشت سر خودش به خوبی حس کند. گل گهر نیز با کسب نوزدهمین امتیاز این فصل تیم هفتم جدول است.

داور: پیام حیدری

کمک‌ها: فرهاد مروجی - محمد عطایی

کارت زرد: حمید بوحمدان و مارینوس اوزونیدیس (سرمربی) از گل گهر / صالح حردانی و ابوالفضل جلالی از استقلال

کارت قرمز: -

گل‌ها: مسیح زاهدی (20) برای گل گهر / کوین یامگا (پنالتی-44) برای استقلال

ترکیب گل گهر: محمدرضا اخباری، ابوالفضل رزاق‌پور، مسیح زاهدی، سامان فلاح، بهنام برزای، علیرضا علیزاده، احمدرضا زنده ‎روح، حمید بوحمدان، علیرضا کوشکی (86-اسلام طلب)، مهدی ممی‌زاده (74-اریک باگناما) و سعید سحرخیزان (74-میشل تی ورده)

سرمربی: مارینوس اوزونیدیس

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، آرمین سهرابیان، روزبه چشمی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی (75-جعفر سلمانی)، امیدحامدی فر، مهدی مهدی پور(75-سعید مهری)، آرش رضاوند(86- زبیر نیک نفس)، کوین یامگا، مهرداد محمدی (64-پیمان بابایی) و آرمان رمضانی (86-گوستاوو بلانکو)

سرمربی جواد نکونام

گل‌گهر صدرنشینی استقلال را شکننده کرد

لحظات حساس:

دقیقه 19: ارسال خطرناک روی محوطه جریمه استقلال را حسینی با خروج به موقع، مُشت کرد.

دقیقه 20: ارسال بلند رزاق پور از روی یک ضربه ایستگاهی، با ضربه سر مسیح زاهدی در محوطه جریمه استقلال همراه شد تا شاگردان اوزونیدیس یک بر صفر پیش بیفتند.

دقیقه 33: ارسال زمینی و خطرناک زنده روح در محوطه جریمه استقلال را حسینی در 2 مرحله مهار کرد.

دقیقه 35: ضربه خطرناک و زمینی سحرخیزان از پشت محوطه جریمه استقلال، از کنار دروازه حسینی با اختلاف کم به بیرون رفت.

دقیقه 42: ارسال کوین یامگا در محوطه جریمه گل گهر به دست رزاق پور خورد تا داور مسابقه با کمی تاخیر نقطه پنالتی را نشان بدهد. در ادامه گوین یامگا این فرصت را در دقیقه 44 تبدیل به گل کرد تا نتیجه به تساوی کشیده شود.

دقیقه 3+45: شوت ابوالفضل رزاق پور از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه 57: توپ ارسالی ابوالفضل رزاق پور از یک ضربه کاشته و روی محوطه جریمه استقلال پس از ضربه سر علیزاده پشت مدافعان استقلال در محوطه 6قدم آبی‌ها به زنده روح رسید که ضربه سر این بازیکن با واکنش حسینی به بیرون رفت اما داور آفساید بازیکن گل گهر را اعلام کرد.

دقیقه 65: با اشتباه علیزاده، آرمان رمضانی در محوطه جریمه گل گهر صاحب موقعیت خوب شوتزنی شد اما ضربه محکم او را اخباری به کرنر فرستاد. در ادامه پیمان بابایی توپ ارسالی از روی نقطه کرنر را با ضربه سر به بیرون فرستاد.

دقیقه 77: توپ سرگردان در محوطه جریمه استقلال به کوشکی رسید و این بازیکن صاحب موقعیت گلزنی خوبی شد اما حسینی با واکنشی به موقع شوت خطرناک این بازیکن را مهار کرد تا دروازه آبی‌ها بسته بماند.

دقیقه 84: ضربه آکروباتیک بابایی پس از برخورد به مدافع گل گهر برگشت داده شد.

دقیقه 89: ارسال توپ روی محوطه جریمه گل گهر پس از دخالت بلانکو به بابایی رسید اما شوت بی دقت این بازیکن راهی به دروازه اخباری پیدا نکرد.

دقیقه 2+90: ضربه سر بازیکن استقلال در محوطه جریمه حریف، پس از برخورد به بازیکن گل گهر تبدیل به کرنر شد.