گزینه‌های خارجی پرسپولیس برای خط حمله

رضا درویش در حاشیه برگزاری جشن قهرمانی تیم نوجوانان پرسپولیس در جمع خبرنگاران مدعی شد اوسمار هنوز در مورد جذب مهاجم به وی اعلام نیاز نکرده و ضمن اینکه تیمش به غیر از عیسی آل‌کثیر، ابوالفضل بابایی را نیز در خط حمله در اختیار دارد. این اظهارنظر درویش اصلا به مذاق هواداران پرسپولیس خوش نیامد و از طرفی آنها تعجب کردند که چرا اوسمار آن‌طور که در نشست خبری قبل از بازی با ذوب‌آهن مدعی شده بود باشگاه خواسته‌های او را در نقل‌وانتقالات برآورده نکرد، هنوز درخواست مهاجم نداده است.

اما با پیگیری‌ای که در این مورد داشتیم، متوجه شدیم درویش در آخرین صحبت‌هایی که با اوسمار داشته (قبل از بازی با ذوب) به وی توصیه کرده در دو دیدار آینده (بازی با ذوب و جام حذفی ) از همه داشته‌های خود در خط حمله بهره بگیرد و اگر نتیجه لازم را نگرفت رسما به باشگاه اعلام کند که مهاجم نوک می‌خواهد یا نه. در همین راستا قرار است اوسمار بعد از بازی روز دوشنبه تیمش با نفت و گاز گچساران در جام حذفی نظر نهایی‌اش را برای خرید مهاجم بدهد. در این میان درویش از اوسمار خواسته در بازی روز دوشنبه حتما به بابایی هم فرصت عرض اندام دهد. مهاجمی که در دوران حضورش در فجرسپاسی در ۴۳ بازی فقط موفق به زدن ۶ گل شده است.

گزینه‌های خارجی پرسپولیس برای خط حمله

باشگاه پرسپولیس تمایل دارد در زمینه جذب مهاجم کاملا مخفیانه عمل کند. این باشگاه جدا از اینکه در تلاش برای گرفتن مجوز برای بازگشت لوکادیا به ایران است، دو مهاجم آزاد دیگر را هم مدنظر دارد تا درصورت منتفی شدن بازگشت لوکادیا کار انتقال یکی از آنها را به جمع سرخپوشان نهایی کند. تلاش درویش و اطرافیانش این است که جذب مهاجم خارجی حداقل یک‌هفته مانده به دربی ۱۰۳ نهایی شود؛ هر چند اوسمار بابت این مساله دلخور است که چرا زودتر از اینها خط حمله او تقویت نشد تا مهاجم تازه‌وارد فرصت هماهنگ شدن با تیمش را داشته باشد.