گرسنگی هزاران نفربه دلیل خرابی خودپردازهای ورزشگاه

به گزارش افکار نیوز به نقل از فارس، خرابی دستگاههای خودپرداز "ویزا" در ورزشگاه ومبلی لندن باعث شد تا هزاران نفر که به دلیل همراه نداشتن پول نقد مجبور به استفاده از این دستگاهها شدند، نتوانند پول نقد تهیه کنند و با گرسنگی و تشنگی استادیوم را ترک کنند.

شرکت " ویزا " موافقت مسئولان ورزشگاه را جلب کرد تا تنها از دستگاه‌های خودپرداز این شرکت در استادیوم استفاده شود و خرابی در این دستگاه‌ها باعثایجاد صف‌های طویل و ناکامی هواداران در خریدکردن شد.

تام ویلیامز، یکی از حاضران در ورزشگاه که برای تماشای پیروزی ۳ بر یک تیم فوتبال انگلیس مقابل امارات به ومبلی رفته بود، گفت: " ویزا " این امتیاز را انحصاری در اختیار گرفته است، اما هیچ یک از دستگاه‌هایش کار نکرد.

مکس گور ۲۷ ساله نیز اظهار داشت: صف مسخره‌ای بود. هیچ پول نقدی همراهم نداشتم و نمی‌توانستم از کارتم استفاده کنم. از کسی که پشت پیشخوان ایستاده بود پرسیدم که آیا هیچ دستگاه کارت‌خوانی وجود دارد؟ و او گفت که به دلیل حضور دستگاه‌های خودپرداز " ویزا " دستگاه‌های کارت‌خوان از ورزشگاه خارج شده‌اند.

سخنگوی ویزا در این باره گفت: مدیریت ومبلی تصمیم گرفت که به دلیل خرابی دستگاه‌ها پول نقد نیز از مردم قبول کند و همکاران‌مان تلاش فراوانی برای برطرف کردن این مشکل کردند.

وی ادامه داد: سعی داریم تا به زودی این مسئله را برطرف کنیم.