مشحون: شاید در آوارگی ما فرجی باشد

به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، محمود مشحون با اشاره به واگذاری مجموعه ورزشی شهید کشوری به باشگاه استقلال اظهار داشت: امروز این خبر را از همه جا شنیدم جز وزارت ورزش و جوانان که تصمیم گیرنده بوده است و باشگاه استقلال که مالک جدید مجموعه شده است.

وی تصریح کرد: محل انجام کارهای دفتری و اداری فدراسیون بسکتبال در مجموعه ورزشی شهید کشوری است اما آخرین نفری هستم که از واگذاری آن باخبر می‌شوم. حالا هم نمی‎دانم وضعیت‎مان چگونه خواهد شد. البته پیش از این چه وضعیتی داشتیم؛ ما بودیم و سه اتاق! این کل دفتر فدراسیون بسکتبال بود که حالا هم واگذار شده است.

رئیس فدراسیون بسکتبال تاکید کرد: البته هر موجی که به حرکت در می‌آید همیشه آسیب رسان و مضر نیست و گاهی هم تاثیرات مثبت دارد. شاید در آواره شدن بسکتبال حکمت و فرجی باشد و باعثشود که ما هم از این وضعیت بی سر و سامانی که داریم، نجات پیدا کنیم. به هر حال خوشحالم که حداقل باشگاه استقلال صاحب یک مکان ثابت برای فعالیت‌هایش شد.

" جدا از همه اینها از حالا به بعد وضعیت فدراسیون بسکتبال چگونه می‌شود؟ صحبتی با شما در این زمینه نشده است "؟، مشحون در پاسخ به این پرسش گفت: من نه از واگذار شدن این مجموعه خبر داشتم و نه اینکه تکلیف ما و دیگر فدراسیون‌های مستقر در این مجموعه چگونه خواهد شد. البته بسکتبال به اینکه در تقسیمات و توجهات نقشی نداشته باشد، عادت کرده است. این موضوع برای ما تکراری است.

مشحون ادامه داد: فدراسیون بسکتبال بابت استقرار در محل مجموعه ورزشی شهید کشوری قرار داد سالیانه با شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی دارد و به خاطر این قرارداد ماهیانه حدود ۴ میلیون تومان به این شرکت پرداخت می‌کنیم. قرارداد ما تا پایان سال جاری است. ما تا امروز هم مستاجر بودیم اما نمی‌دانستیم قرار است صاحب خانه‎مان عوض شود و مستاجر آقای فتح الله زاده شویم.

رئیس فدراسیون بسکتبال در پاسخ به این پرسش که " شما اقدامی برای صحبت با مسئولان وزارت ورزش و باشگاه استقلال برای روشن شدن وضعیت‌تان انجام نمی‎دهید؟ "، گفت: ابدا این کار را نمی‎کنم. حتما کسانیکه این تصمیم را گرفته‌اند همه جوانب را در نظر گرفته‎اند. حتما برای بسکتبال، کاراته و دوومیدانی هم فکری شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، با تصمیم وزارت ورزش و جوانان و موافقت رئیس جمهور امروز یکشنبه مجموعه ورزشی شهید کشوری به باشگاه استقلال واگذار شد.