صد در صد به صدر جدول برمی‌گردیم

به گزارش افکارنیوز، علیرضا عزتی در خصوص شرایط نفت تهران پیش از دیدار مقابل پاختاکور ازبکستان در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا گفت: خوشبختانه شرایط تیم ما مثل همیشه خوب است و کادر فنی تلاش می‌کند تا بازیکنان را از نظر روحی روانی به شرایط ایده‌آل و مطلوبی برساند تا بتوانیم با کسب ۳ امتیاز مقابل پاختاکور روند صعودی‌مان را ادامه دهیم و در گروه‌مان در لیگ قهرمانان آسیا صدرنشین باقی بمانیم.

کاپیتان نفت تهران تصریح کرد: اگر بتوانیم پاختاکور را ببریم صعودمان از این گروه قطعی است اما در نظر داشته باشید این تیم یکی از بهترین تیم‌های گروه است و با قدرت می‌توانم بگویم که این تیم از دو حریف دیگر ما قوی‌تر است و امیدوارم شکست دور رفت مقابل این تیم را جبران کنیم.

عزتی افزود: البته باشگاه برنامه‌هایی برای ریکاوری بازیکنان داشته به طوری که روز گذشته مدیریت باشگاه به تمرین آمد و برای بازیکنان صحبت کرد تا از نظر روحی روانی شرایط تیم بهتر شود. به هر حال تیم ما جوان است و در این فاصله ۶ روز از بازی با ذوب‌آهن تا بازی با پاختاکور کادر فنی با تجربه‌ای که دارد شرایط تیم را درست خواهد کرد که در لیگ قهرمانان آسیا روندمان را ادامه دهیم چرا که ناکامی احتمالی در این مسابقات بر روی تیم در لیگ برتر هم تاثیر خواهد گذاشت چون تیم جوانی هستیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا نفت تهران می‌تواند مجددا صدرنشین لیگ برتر شود، افزود: ‌ شک نکنید که صد در صد یک بار دیگر به صدر جدول برمی‌گردیم اما در نظر بگیرید که تیم ما خیلی جوان است و حتی ذخیره‌های ما همگی از بازیکنان جوانان و امید هستند که شاید به دلیل کم‌تجربگی به آنها بازی داده نمی‌شود اما آنها هم بازیکنان خوبی هستند و اگر بازی کنند خستگی از تن بازیکنانی که همیشه بازی می‌کنند در خواهد رفت.

کاپیتان تیم نفت در پایان افزود: ما ۴ روز ۴ روز بازی میکنیم که واقعا فشار زیادی به تیم وارد کرده و میبینید که اختلاف امتیاز در صدر جدول خیلی کم است و شاید اگر فولاد را برده بودیم همه چیز تمام بود اما قسمت این شد تا آخر لیگ بجنگیم هر چند که این را باید در نظر بگیرید که دیوید ویکروم و علی قربانی ۲ بازیکن اصلی ما مصدوم شدند و مرتضی پورعلیگنجی از ما جدا شد. اما امیدوارم با همه این شرایط بتوانیم مقابل پاختاکور نتیجه خوبی بگیریم تا از گروهمان صعود کنیم.