مهدی طارمی در نقشی جدید برای پورتو

مهدی طارمی ملی پوش ایرانی پورتو یک بار دیگر نقش پررنگی در پیروزی تیمش داشت و توانست دو پاس گل در جریان پیروزی مقابل آروکا بدهد.

 پورتو در یکی از دیدارهای مرحله پنجم(یک هشتم نهایی) لیگ کاپ میزبان آروکا بود و موفق شد این تیم را با نتیجه چهار بر صفر شکست دهد. مهدی طارمی در این دیدار دو پاس گل داد.

ستاره ایرانی پورتو که به واسطه عملکرد خوبش در این چند وقت اخیر مشتریان بزرگی داشته، در بازی امشب در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت. او مقابل تیمی قرار گرفته بود که در آخرین بازی سال 2022 مقابلش هت تریک کرده بود و امیدوار بود که همین روند را در تقابل دوباره با آروکا نیز تکرار کند.

طارمی که هفته گذشته در اولین بازی خود برای پورتو در سال جدید موفق به گلزنی نشده بود، در حضور 81 دقیقه ای خود مقابل آروکا نیز نتوانست گل بزند اما روی دو گل از سه گل تیمش نقش مستقیم داشت و دو پاس گل به نامش ثبت شد.

گل اول پورتو در این دیدار را گالنو در دقیقه 31 به ثمر رساند. او روی پاس در عمق دقیق طارمی در داخل محوطه جریمه صاحب توپ شده و با یک شوت کات دار توپ را به گوشه دروازه فرستاد. یاران طارمی با همین یک گل و برتری 1-0 راهی رختکن شدند.

مهدی طارمی در نقشی جدید برای پورتو

طارمی در هشتمین دقیقه از نیمه دوم با پاسی تک ضرب و دیدنی مارتینز را در موقعیت زدن گل دوم قرار داد تا نتیجه دو بر صفر شود. پورتو در ادامه دو گل دیگر هم زد تا در شرایطی که طارمی در دقیقه 81 جای خود را به دنی لودر داد، با برتری چهار بر صفر راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.