ظهور لسترسیتی به عنوان یک پدیده در فوتبال انگلیس که با قهرمانی این تیم در لیگ برتر کامل شد، عواقب متعددی را داشته. محبوب شدن زیاد کلودیو رانیری در انگلیس، حالا با اتفاقات متعدد دیگری هم همراه شده. فردی اسکاتلندی به نام آلن اشکرافت، که یک ‌فرد الکتریکی بیکار است، از شباهت بیش از حدش به کلودیو رانیری سوء‌استفاده کرده و خودش را جای سرمربی ایتالیایی لستر جا زده و بدین ترتیب خودش را به 26 زن جوان نزدیک کرده و آنها را اغفال کرده.

 

روزنامه ساندی اسپورت بریتانیا این گزارش را چاپ کرده و البته نمی‌توان به طور کامل به این منبع اعتماد کرد اما این خبر مثل بمب در انگلیس سروصدا کرده است. گویا آقای اشکرافت، از این شباهت زیاد، سوء‌استفاده کرده و درخشش لستر در طول فصل و قهرمانی این تیم در رقابت‌های لیگ برتر، به او کمک بیشتری کرد تا بتواند بیشتر خودش را به خانم‌های شهر لستر نزدیک کرده و با آنها ارتباط برقرار کند.

 

اشکرافت در گفت‌وگو با ساندی اسپورت، داستان جالب توجهش را بر زبان آورده و یادآوری کرده که بعد از تساوی تاتنهام در خانه چلسی که منجر به قطعی شدن قهرمانی لستر در لیگ برتر شد، او در اتاقی در هتل تراولج در مرکز شهر لستر مستقر شده و از آن روز به بعد با 26 زن در لستر قرار ملاقات گذاشته. او در این‌باره گفته: «من حس می‌کنم که انگار در یک لاتاری ژنتیک برنده شده‌ام. هر بار که بیرون می‌روم، خانم‌ها مرا محاصره می‌کنند. من هیچ‌وقت به آنها دروغ نمی‌گویم و نمی‌گویم که من رانیری هستم ولی خودشان این‌طور فکر می‌کنند و من هم اشتباه آنها را اصلاح نمی‌کنم!»

 

در گزارش این روزنامه به این نکته اشاره شده که او حتی تلاش می‌کند تا لهجه غلیظ اسکاتلندی‌‌اش را پنهان کرده و با لهجه‌ای شبیه رانیری (لهجه‌ای ایتالیایی)، انگلیسی صحبت کند و گویا در این زمینه خیلی هم موفق بوده و تا حالا کسی به لهجه او شکی نکرده است. آقای اشکرافت در نهایت اعلام کرد چند سالی است که از همسرش طلاق گرفته و برای آشنایی و ارتباط بیشتر با هرکسی که از او خوشش می‌آید، ابراز آمادگی کرده.