تشکر کاوه از هواداران استقلال

استقلال برای سومین بازی متوالی در آزادی با حمایت هواداران خود در مسابقات آسیایی به نتیجه ی مطلوبی دست یافت تا نیمی از راه صعود را طی کند.


بعد از حضور پر رنگ هواداران در ورزشگاه کاوه رضایی زننده ی تک گل استقلال در صفحه ی شخصی خود با انتشار عکسی از هوادار استقلال که خود را شبیه وایکینگ ها درست کرده بود، نوشت: این عکس را دوست دارم، شما نود دقیقه فریاد می زنید و ما فقط بعد از گل. شما نود دقیقه تشویق می کنید ولی ما هر روز شما را تحسین می کنیم. مرسی از همه ی طرفدارهای خوب که یکسال ما را حمایت کردند".

 


مهاجم استقلالی ها که بعد از هفته های سخت ابتدای فصل حالا با گلزنی در دربی و آسیا یکی از محبوب ترین ستاره های رختکن استقلال به شمار می رود، در نشست خبری خود نیز ترجیح داد تا بیش از هر موضوعی درباره ی نقش هواداران صحبت کند. رضایی در اولین فصل حضور خود در استقلال توانست مسیر ستاره و محبوب شدن را خیلی زود طی کند و با توجه به سبک زندگی و البته فوتبالی می تواند با ادامه ی حضور در استقلال تبدیل به یکی از اسطوره های رختکن این تیم شود؛ ستاره ای از جنس اسطوره هایی که شماره ی آنها بایگانی شد و هنوز هواداران زیادی حتی در انتخابات ریاست جمهوری دارد.