واکنش بختیاری زاده به کاپیتانی در استقلال

سهراب بختیاری زاده در خصوص شرایط فعلی استقلال اظهار داشت: قبلا هم بارها گفته‌ام که کار آبی‌ها در نقل و انتقالات خوب بوده و به نظرم یک یارگیری هوشمندانه صورت گرفت. در این تیم هم بازیکن جوان داریم و هم بازیکن با تجربه. ضمن این که در پست‌هایی که فصل قبل احساس خلاء می‌شد بازیکنان خوبی جذب شدند. البته من انتقاداتی هم دارم. مثل این که ای کاش بازیکن جوانی مثل برزای که سرمایه باشگاه استقلال بود حفظ می شد. اما خب در عین حال تمام قد به تفکرات سرمربی تیم استقلال احترام می‌گذارم و این وظیفه باشگاه است که از تفکرات سرمربی تیمش دفاع کند.

وی در خصوص بحث اخیر در مورد کاپیتانی در تیم استقلال گفت: بازیکنان با تجربه این تیم می‌دانند که در این مقطع باید بزرگتری خود را ثابت کرده و نشان دهند ارزش این را دارند که از آنها  با عنوان بازیکن بزرگتر استقلال یاد شود. آنها باید بدانند که در این تیم، خود تیم از همه چیز مهم تر است. حتی از بازوند کاپیتانی. البته با شناختی که من به صورت مستقیم از رحمتی، مجتبی جباری و پژمان منتظری دارم مطمئنم که این بحث بین آنها وجود ندارد و تنها شیطنت برخی ها و به خصوص در فضای مجازی است که سعی دارند با دامن زدن به بحث کاپیتانی به این تیم صدمه بزنند. این بازیکنان باید خودشان اجازه این شیطنت‌ها را گرفته و فضا را تلطیف کنند که البته تا به اینجای کار هم همینطور بوده و بازیکنان با تجربه استقلال با رفتارشان نشان داده‌اند که بازوبند کاپیتانی خیلی برایشان مهم نیست. 

مدافع پیشین آبی‌ها در خصوص تعدد هافبک‌های میانی این تیم و شلوغی در این منطقه از زمین گفت: در وهله اول باید به تفکرات سرمربی احترام گذاشت چون هیچ یک از ما نمی‌داند که در ذهن آقای منصوریان چه می‌گذرد. نباید به دو سه هفته اول لیگ نگاه کرد و گفت ۴ هافبک دفاعی و ۴ هافبک تهاجمی برای یک تیم زیاد است. به خصوص تیمی مثل استقلال که قرار است در سه جام به صورت همزمان به میدان برود. باید روزهایی را دید که قرار است تیم هر سه روز یکبار و به صورت فشرده به میدان برود. روزهایی که فشار بازی‌ها بالا رفته و احتمال مصدومیت و محرومیت پیش می‌آید. حتما منصوریان برای این دو پست بسیار حساس فکر آن روزها را کرده که این تعداد بازیکن گرفته است تا در بازی های مهم نیم فصل دوم دستش در این دو پست حساس خالی از بازیکن نباشد.