مذاکره نیمار با پدرش درباره پاری‎سن ژرمن روی قایق

نیمار از یک روز تعطیلی که تیم فوتبال بارسلونا در اختیار بازیکنانش گذاشت نهایت استفاده را برد و در آستانه سفر به آمریکا به همراه بارسا به فورمنترا سفر کرد تا پدر و مدیربرنامه‎هایش را ببیند.

روزنامه هواداری بارسلونا، اسپرت، چندی پیش خبر داد که تیم فوتبال فرانسوی پاری سن ژرمن به دنبال جذب این بازیکن است و بعد از این که اولین پیشنهاد رسمی‎اش در تابستان گذشته رد شد، ناصر الخلیفی، مالک قطری و ثروتمند باشگاه فرانسوی تصمیم دارد با پرداخت ۲۲۲ میلیون یورو که رقم فسخ قرارداد نیمار است رضایت باشگاه را برای خریدن این بازیکن کسب کند.

گفته می‎شود عکس‎هایی از نیمار در حال مذاکره با پدرش روی یک قایق منتشر شده که در آن چهره او بسیار جدی است و نشان می‎دهد صحبتشان درباره موضوع مهمی بوده است. این در حالی است که افراد دیگری که در قایق هستند همه در حال خوش گذراندن هستند.

روز گذشته حتی اخباری منتشر شد که بر اساس آن نیمار با باشگاه فرانسوی توافق هم کرده و باید به زودی منتظر رسانه‎ای شدن خبر بود. از طرفی سایت گل امروز در خبری مدعی شده نیمار اعلام کرده در بارسلونا خوشحال است و به تازگی به زندگی در این شهر عادت کرده است.