توضیحات رجب زاده درباره کار کردن با امیر قلعه نویی

تیم ذوب آهن در هفته دوم لیگ برتر پیروزی ارزشمندی مقابل گسترش فولاد به دست آورد تا 4 امتیاز شود و برای قهرمانی در لیگ هفدهم استارت بزند. در این پیروزی مهدی رجب زاده نقش مهمی داشت. این بازیکن باتجربه در دقیقه 50 مسابقه وارد زمین شد؛ یک پاس گل به وحید محمدزاده داد و یک گل زیبا نیز از فاصله ای دور به ثمر رساند.

رجب زاده که مسن ترین بازیکن لیگ برتر هفدهم نیز محسوب می شود، درباره پیروزی تیمش در بازی با گسترش فولاد اظهار داشت: خدا را شکر که توانستیم مقابل گسترش فولاد برنده شویم. ما هفته قبل علی رغم اینکه می توانستیم در مشهد مقابل سیاه جامگان برنده شویم اما در لحظه آخر بازی مساوی شدیم. امروز خوب بازی کردیم و در واقع زمان خوبی گل زدیم.

وی ادامه داد: تیم گسترش بیشتر فکر می کنم بازی را بسته بودند و می خواستند ضد حمله بزنند. خدا را شکر فکر می کنم بهترین تایمی که می توانستیم گل زدیم. در دقایق پایانی نیمه اول گل زدیم و با یک آرامش به رختکن رفتیم. در نیمه دوم هوشمندانه تر بازی کردیم و چند موقعیت ایجاد کردیم و توانستیم در پایان ۳ بر صفر بازی را تمام کنیم.

کاپیتان ذوب آهن درباره گلی که به ثمر رساند، تاکید کرد: خدا را صد هزار بار شکر به نظرم مهم اقدام کردن به شوت زدن است؛ چون تا اقدام نکنی اتفاقات بعدی رخ نمی دهد. خدا را شکر توپ وارد دروازه شد و فکر می کنم گل قشنگی شد.

رجب زاده درباره کار کردن با امیر قلعه نویی افزود: او در تیم هایی بوده که همه توقع داشتند تیم در بالای جدول باشد و فکر می کنم تیم ما امسال تیم خوبی است و با هدایت قلعه نویی می‌توانیم در رده های بالا باشیم و به نتیجه خوبی برسیم.

وی با اشاره به عملکرد ربیع عطایا عنوان کرد: ربیع بازیکن خلاق و دیریبل زن است او بازیکنی است که می تواند از بازیکن رد شود و حتی نتایج بازی را عوض کند. به هر حال ممکن است نتایج بازی را نیز برخی مواقع عوض کند. خب به هر صورت هر بازیکنی ممکن است در مقطعی در شرایطی نتواند توانایی خود را به نمایش بگذارد و اعتماد به نفس نداشته باشدو در یک مقطع دیگر با یک مربی دیگر توانایی های خود را بروز دهد.

رجب زاده اضافه کرد: به نظر من این موضوع برمی گردد به اعتقاد و اعتماد مربی که به یک بازیکن داشته باشد. در باشگاه های بزرگ دنیا هم اینطور است. مثلا ریوالدو در آث میلان بازی می کرد، آنچلوتی به او بازی نداد و فوتبال او تمام شد. به هر حال هر مربی شرایط خاص خود را دارد. امیر قلعه نویی از بازیکنانی که دریبل می زنند و خلاق هستند خوشش می آید چون خودش هم هافبک بوده و از ربیع استفاده می کند. حالا هم ربیع اعتماد به نفسی را که قبلا نداشته بدست آورده است.