اظهارات نصرتی در مورد آخرین وضعیت تیم نفت تهران

محمد نصرتی در مورد وضعیت بحرانی تیم نفت تهران اظهار داشت: در حال حاضر تیم نفت بلاتکلیف است و اگر مسئولان باشگاه طی جلسه ای مشکلات خود را با علی کریمی حل می کردند اتفاقات اخیر رخ نمی داد. از ابتدای فصل تیم بسیار دیر تشکیل شد و اکنون نیز بازیکنان تکلیف خود را نمی دانند. امیدوارم هرچه زودتر تکلیف ما روشن شود.

 وی افزود: رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از چند ماه دیگر آغاز می شود و ما در آن رقابت ها نماینده ایران هستیم. امیدوارم شرایط باشگاه بهتر شود تا تیم با قدرت کامل در آسیا حضور پیدا کند، در رقابت های آسیایی جایی برای پنهان کاری تیم ها نیست.

نصرتی با اشاره به احتمال حذف تیم نفت تهران از لیگ قهرمانان آسیا گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان تهران مهلتی را برای حل شدن مشکلات باشگاه داده که هنوز چند روز به پایان این مهلت باقی مانده است. امیدوارم شرایط فعلی باشگاه نفت بازتاب زیادی در رسانه ها پیدا نکند.

 مدافع تیم نفت تهران درباره غیبت محسن بنگر در تمرین امروز نفت تهران عنوان کرد: من در جریان علت غیبت بنگر نیستم، شاید او امروز به تنهایی آمده و وقتی با درهای بسته مواجه شده، رفته است. این احتمال نیز وجود دارد که برای بنگر مشکلی به وجود آمده باشد.