پشت پرده محرومیت قویترین وزنه بردار ایران/عکس

روز‌های اخیر و پس از کسب مقام دومی سعید علی حسینی وزنه بردار سنگین وزن کشورمان انتشار یک پست از مدیر سابق روابط عمومی باعث شد چهره مافیای وزنه بردای در این رشته پررنگ‌تر شود و باور کنیم که در مورد بهداد سلیمی نیز مافیا تصمیم می‌کیرند و این برای بار چندم است که وزنه برداران ما اسیر توطئه‌های مافیای این رشته می‌شوند.

سعید علی حسینی ۸ سال را به خاطر دوپینگ از وزنه برداری دور بود و مدیر سابق روابط عمومی وزنه برداری در این پست منتشره مدعی شد:

قرار بود سعید علی حسینی به بهانه مصدومیت در رقابت‌ها شرکت نکند و در عوض مسئولان کشور میزبان به او قول دادند مشکلش را حل کنند، اما این اتفاق نیفتاد تا علی حسینی ۸ سال برای رفتن روی سکو صبر کند.

 

کلاهی که مافیای وزنه برداری بر سرقویترین مرد ایران گذاشت!

مافیای وزنه برداری با حضور تاماش آیان در ریاست فدراسیون بین المللی این رشته بار‌ها به ایران ضربه زده است و البته شنیده می‌شود وی ارتباط نزدیکی با صهیونیست‌ها دارد و شاید این موارد برنامه ریزی شده باشد.

به هر حال امید می‌رود مسئولان وزنه برداری کشورمان دست از ملاحظه کاری بردارند و در مقابل این اتفاقا ایستادگی کنند که البته بعید می‌دانیم چرا که حفظ کرسی‌های بین المللی و ارتباط‌ های برون مرزی برای برخی افراد بیشتر اهمیت دارد تا احقاق حق ایران، پس در این باره خیلی خوش بین نیستیم.