پشت پرده غیبت انصاری فرد در دربی آتن

اسکار گارسیا سرمربی اسپانیایی تیم المپیاکوس دلیل استفاده نکردن از کریم انصاری فرد در دیدار برابر آاک را خستگی این بازیکن اعلام کرد.

المپیاکوس که کریم انصاری فرد و احسان حاج صفی را در اختیار دارد،شب گذشته (چهارشنبه) در بازی رفت مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی یونان در دیداری خانگی برابر آاِک به میدان رفت و در غیاب انصاری فرد به تساوی بدون گل دست یافت تا کار سختی برای صعود داشته باشد.

گارسیا در نشست خبری این بازی در پاسخ به پرسشی درباره علت غیبت کریم انصاری‌فرد و میرالاس (دیگر مهاجم این تیم) گفت: پاسخ این پرسش بسیار ساده است. هر 2 بازیکن مشکل بدنی داشتند و از پایان بازی قبلی المپیاکوس در سوپر لیگ یونان بسیار خسته بودند و نمی‌توانستند دقایق زیادی برابر آاِک بازی کنند.

وی درباره نتیجه تساوی بدون گل برابر آاِک هم گفت: این نتیجه ما را وادار می‌کند تا در بازی برگشت برای صعود گل بزنیم. البته از عملکرد تیم راضی هستم ، زیرا برابر یکی از بهترین‌ تیم‌های یونان بازی خوبی انجام دادیم. فرصت‌های زیادی برای گلزنی از دست دادیم و سرعت خوبی داشتیم. خوب بازی کردیم می‌توانستیم گل بزنیم.

گارسیا درباره این که حریف فرصت گلزنی نداشت گفت: این نشان می دهد که ما چقدر خوب بازی کردیم. آاک مهاجمان خوبی دارد اما ما آنها را مهار کردیم و آنها نتوانستند ما را تهدید کنند.