پیام بازیگر «شکارچی شنبه» به صهیونیست‌ها

امیریل ارجمند بازیگر فیلم شکارچی شنبه در پاسخ به سوالی درباره عملیات طوفان الاقصی توسط مقاومت فلسطین علیه اشغالگران صهیونیست با بیان شعر "ای کشته که را کشتی تا کشته شدی زار" گفت: بنابراین هر ظلمی تبعاتی دارد و آن کسی که ظلم می‌کند باید تاوانش را بدهد. 

وی افزود: ریشه همه این اتفاقات بزرگ که در حال رخ دادن است به حاج قاسم سلیمانی باز می گردد که من عاشق او هستم. متاسفانه نتوانستیم این انسان بزرگ را به درستی به همگان معرفی کنیم.

ارجمند با اشاره به سکانسی از فیلم شکارچی شنبه که در آن قرار بود یک مصری توسط آن کودک صهیونیست کشته شود، تصریح کرد: در سناریوی فیلم، قرار بود این اتفاق بیفتد اما بنده به کارگردان گفتم که آن مرد عرب توسط این اسرائیلی کشته نشود و این سکانس تغییر کرد. از این بابت خوشحالم. این خاطره را اولین بار است که می گویم.

امیریل ارجمند

وی ادامه داد: هیچکس جز آقای نصیریان حاضر نبود نقش آن پدربزرگ خشن صهیونیست را بازی کند. حتی برای آقای نصیریان به خاطر بازی در این نقش، محدودیت هایی به وجود آمد. اما متاسفانه در جشنواره بیست و هشتم فیلم فجر به آن هیچ توجهی نشد.

این بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به غصب سرزمین و خانه‌های فلسطینی‌ها توسط صهیونیست‌ها اظهار داشت: کسانی که کتاب تورات را در دست می‌گیرند و به آن استناد می‌کنند و صاحبان یک سرزمین را بر این اساس از خانه و کاشانه خود بیرون رانده اند، آیا انسان هستند؟ در این ماجرا به یک ملت خیانت شده است.

وی افزود: باید فیلم‌های بیشتر و قوی‌تری درباره موضوع فلسطین ساخته شود و در این راستا باید کسانی که خودشان دغدغه این موضوعات را دارند دست به کار شوند نه اینکه بدون دغدغه و فقط از روی سفارش، اثری ساخته شود. سینما اتاق تاریکی است که نور، ماده آگاهی آن است.

ارجمند در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت منطقه غرب آسیا و عدم محبوبیت صهیونیست‌ها در این منطقه گفت: اینجا منطقه محترمی است. آقا فرمودند که انتخابات برگزار شود و ببینید چقدر به آنها رای می دهند و تکلیف مشخص شود. طبیعی است که وقتی با رفراندوم تکلیف را مشخص نمی‌کنند، کم‌کم تکلیف خودش را مشخص می‌کنند.