رسیدگی به مشکلات قضایی مردم در مسجد امام خمینی (ره) بازار

در راستای اجرای دستور رئیس قوه قضائیه مبنی بر حضور میدانی مسئولان قضائی در مساجد و برقراری ارتباط بدون واسطه با شهروندان، دادستان عمومی و انقلاب تهران به همراه جمعی از مسئولان قضائی با حضور در مسجد امام خمینی (ره) بازار ، نماز را در بین نمازگزاران این مسجد به جا آورد.

علی صالحی و هیأت همراه، در بین نمازگزاران مسجد امام خمینی (ره) و کسبه و اهالی محله بازار حاضر شدند و ضمن برپایی میز خدمت در دیدار چهره به چهره با مردم، به مطالبات و مشکلات آن‌ها رسیدگی کردند.

دادستان تهران در جریان این دیدار طی سخنانی با اشاره به لزوم اجرای منویات مقام معظم رهبری و تأکیدات رئیس قوه قضائیه مبنی بر تکریم مردم و تعمیق ارتباطات مسئولان قضائی با اقشار مختلف جامعه، اظهار کرد: برنامه حضور مقامات قضائی در مساجد به صورت جدی در دستور کار دادسرای عمومی و انقلاب تهران قرار گرفته و بدون تردید این ارتباط، برکات و ثمرات فراوانی در ارتقا امنیت اجتماعی و بهبود عملکرد دستگاه قضائی خواهد داشت.

وی همچنین با اشاره به اهمیت بحث مقابله با آسیب‌های اجتماعی در دوره تحول و تعالی دستگاه قضائی، بر ضرورت استفاده از نفوذ کلام و اعتبار بازاریان بویژه در زمینه ترویج فرهنگ صلح و سازش در سطح جامعه، اصلاح ذات البین و کاهش آمار پرونده‌ها تأکید کرد.

رسیدگی به مشکلات قضایی مردم در مسجد امام خمینی (ره) بازار