اورژانس اجتماعی تعطیل نشده است
افکار

- محمد نفریه با اشاره به فعالیت اورژانس اجتماعی در کشور اظهار داشت: با توجه به نوع خدماتی که این اورژانس می‌دهد از ابتدا فعالیت این اورژانس در قسمت‌ها و مناطق آسیب‌خیز بوده است.

وی تصریح کرد: اورژانس اجتماعی از ابتدا به صورت چرخشی در مناطق پرخطر و آسیب‌دیده تردد داشته است و این در حالی است که به هیچ وجه فعالیت این اورژانس متوقف نشده است.

نفریه با اشاره به خدمات اورژانس اجتماعی در سطح کشور گفت: مداخله به هنگام و به روز در بخش‌های مختلف از جمله کودک‌آزاری، خودکشی، همسرآزاری و … از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای اورژانس اجتماعی بوده است.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور اضافه کرد: در حال حاضر اکثر شهروندان در مناطق مختلف با نوع کار و فعالیت اورژانس اجتماعی آشنا شده‌اند و با خط ۱۲۳ مشکلات خود را اعلام می‌کنند.

وی از افزایش ۱۰۰ دستگاه خودروی جدید به اورژانس اجتماعی خبر داد و گفت: هم اکنون ۱۹۸ دستگاه خودرو در سطح کشور در حوزه اورژانس اجتماعی فعالیت دارند که تا پایان سال ۱۰۰ دستگاه خودروی جدید به این تعداد اضافه خواهد شد.

نفریه در پایان در خصوص لایحه توسعه فوریت‌های اجتماعی گفت: این مصوبه به تصویب هیئت وزیران رسیده است و به زودی جهت اجرا به سازمان بهزیستی ابلاغ خواهد شد.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور خاطرنشان کرد: هم اکنون اکثر نیروهای اورژانس اجتماعی فعال در سطح کشور مجهز به افشانه گاز اشکآور شدهاند